Profil na FB

Ranking obiektywów lipiec 2024 *

Podczas zakupów warto zwrócić uwagę na to, co wybierają inni. Dlatego zachęcam do zapoznania się z zestawieniem zamieszczonym poniżej. Zawiera ono 20 najpopularniejszych obiektywów w ostatnim czasie. Jednak samo zestawienie to nie wszystko co oferuje ta strona. Po kliknięciu w link danego produktu, zostaniesz przeniesiony na stronę, gdzie znajdziesz listę sklepów internetowych z danym produktem (lornetka), wraz cenami.

Aktualizacja:

1. Canon RF 5.2mm F2.8L DUAL FISHEYE

Typ: szerokokątny
Zakres ogniskowej: 5.2 mm
Budowa: 12 elementów w 10 grupach
Filtr o średnicy: 5.2mm, f/2.8, f/16, Canon RF, Pełna klatka, 190°, 20cm, około 1:33, 12 elementów w 10 grupach, 7, Brak, Montowany z tyłu filtr żelatynowy (35 × 20 mm)
System mocowania: 5.2mm, f/2.8, f/16, Canon RF, Pełna klatka, 190°, 20cm, około 1:33, 12 elementów w 10 grupach, 7, Brak, Montowany z tyłu filtr żelatynowy (35 × 20 mm)
Kąt wiedzenia: 190
Odległość min.: 20
Przysłona: 2.8 - 20
Ilość listków przesłony: 5.2mm, f/2.8, f/16, Canon RF, Pełna klatka, 190°, 20cm, około 1:33, 12 elementów w 10 grupach, 7, Brak, Montowany z tyłu filtr żelatynowy (35 × 20 mm), (121.1 × 83.6) × 53.5, 350g, ID: 23313, EAN: 4549292195675, MFR: 5554C005
Wielkość: 121.1 × 53.5 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 350 g
Stabilizator obrazu: 5.2mm, f/2.8, f/16, Canon RF, Pełna klatka, 190°, 20cm, około 1:33, 12 elementów w 10 grupach, 7, Brak, Montowany z tyłu filtr żelatynowy (35 × 20 mm), (121.1 × 83.6) × 53.5, 350g, ID: 23313, EAN: 4549292195675, MFR: 5554C005

2. Nikon NIKKOR Z 800mm f/6.3 VR S

Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 800 mm
Budowa: 22 soczewki w 14 grupach (w tym 3 soczewki ED, 1 soczewka SR, 1 soczewka Fresnela (PF), soczewki z powłoką nanokrystaliczną oraz przednia soczewka z p
Filtr o średnicy: 6.3 -
System mocowania: Nikon Z
Kąt wiedzenia: Format FX: 3° 10, format DX: 2°
Odległość min.: 5 m
Przysłona: 6.3 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 107 - 322
Maks. powiększenie: 0,14x
Ilość listków przesłony: 5.2mm, f/2.8, f/16, Canon RF, Pełna klatka, 190°, 20cm, około 1:33, 12 elementów w 10 grupach, 7, Brak, Montowany z tyłu filtr żelatynowy (35 × 20 mm), (121.1 × 83.6) × 53.5, 350g, ID: 23313, EAN: 4549292195675, MFR: 5554C005
Wielkość: Około 140 mm × 385 mm (maksymalna średnica × odległość od kołnierza mocowania obiektywu do końca obiektywu)
Kolor obudowy: czarny
Masa: Około 2385 g
Stabilizator obrazu: tak

3. Canon EF 800 f/5.6 L IS USM

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 800 mm
Budowa: 20 / 14
Filtr o średnicy: bd
System mocowania: Canon EF
Kąt wiedzenia: 3° 5
Odległość min.: 0,95 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 5.6-
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 107 - 322
Maks. powiększenie: 0,14x
Ilość listków przesłony: 8
Wielkość: bd
Kolor obudowy: czarny
Masa: 4500g
Stabilizator obrazu: tak

4. Obiektyw TTArtisan 500mm f/6.3 - Cano ...

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 100-500 mm
Budowa: 20 elementów w 14 grupach
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Canon RF
Kąt wiedzenia: 20?4, 14?2.45, 24?5 (poziomo, pionowo, po przekątnej)
Odległość min.: 0.90
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.5-7.1
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 70 - 300
Maks. powiększenie: x0.33
Ilość listków przesłony: 100-500mmZ konwerterem 1.4x:420?700mmZ konwerterem 2.0x:600?1000mm, f/4.5 przy 100mmf/5.6 przy 400mmf/7.1przy 500mmZ konwerterem 1.4x:f/8?f/10Z konwerterem 2.0x:f/11?f/14, f/32 przy 100mmf/54 przy 500mm, Canon RF, Pełna klatka, 24° dla 100mm5°dla 500
Wielkość: 93.8 × 207.6
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1530g
Stabilizator obrazu: tak

5. Tamron 50-400 mm F/4.5-6.3 Di III VC V ...

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 50-400 mm
Budowa: 50-400mm, f / 4.5-6.3, f / 22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 1
Filtr o średnicy: 67 mm
System mocowania: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 gr
Kąt wiedzenia: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 gr
Odległość min.: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 gr
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.5 - 6.3
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: 8x
Ilość listków przesłony: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 grupach, 9, Autofokus jest szybki i dokładny - zastosowano mechanizm ustawiania ostrości z silnikiem l
Wielkość: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 gr
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1155 g
Stabilizator obrazu: 50-400mm, f/4.5-6.3, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka)Sony E (APS-C), 46°48- 6°11, 24.9cm, 1:2 (szerokokątne) / 1:4 (tele), 24 elementy w 18 grupach, 9, Autofokus jest szybki i dokładny - zastosowano mechanizm ustawiania ostrości z silnikiem liniowym VXD, tak, VC (kompensacja drgań), 67mm, Li

6. Nikon Nikkor Z 180-600mm f/5.6-6.3 VR

Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 180x600 mm
Budowa: 25 soczewek w 17 grupach (w tym 6 soczewek ED, 1 soczewka asferyczna oraz soczewka przednia z powłoką fluorową)
Filtr o średnicy: 95 mm
System mocowania: Nikon Z
Kąt wiedzenia: Format FX: 13° 40? do 4° 10?, Format DX: 9° do 2° 40?
Odległość min.: 130
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 5.6-6.3 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.25
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: Około 110 mm × 315,5 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1950 g
Stabilizator obrazu: tak

7. Sigma S 60-600mm f/4.5-6.3 DG OS HSM N ...

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 60-600 mm
Budowa: 25 / 19
Filtr o średnicy: 105 mm
System mocowania: Nikon F
Kąt wiedzenia: 39,6 - 4,1 stopnia
Odległość min.: 60-260 cm
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.5-6.3 - 22-32
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: x0.23
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 120,4×268,9 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 2700 g
Stabilizator obrazu: tak

8. Nikon Nikkor Z 600mm f/4 TC VR S

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 600 mm
Budowa: 26 / 20
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Nikon Z
Kąt wiedzenia: 4° 10
Odległość min.: 45 cm (przy 24 mm) 45 cm (przy 105 mm)
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.29
Ilość listków przesłony: 10
Wielkość: 165 × 437 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 3260 g
Stabilizator obrazu: tak

9. Nikon Obiektyw 70-200 mm, f/2.8, G ED ...

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 70-210 mm
Budowa: 20 / 14
Filtr o średnicy: 67 mm
System mocowania: Pentax
Kąt wiedzenia: 23 - 7.7,34.5 - 11.8
Odległość min.: 0,95 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0-32
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 107 - 322
Maks. powiększenie: x0.32
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 175×78,5 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 819g
Stabilizator obrazu: nie

10. Canon RF 24-105 F2.8 L IS USM Z

Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 24-105
Budowa: 23 elementy w 18 grupach (4 elementy UD, 2 elementy asferyczne GMo, 1 odlew elementu asferycznego)
Filtr o średnicy: 82
System mocowania: Canon RF
Kąt wiedzenia: 74?19°20
Odległość min.: 45 cm (przy 24 mm) 45 cm (przy 105 mm)
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.29
Ilość listków przesłony: 11
Wielkość: 88.5 × 199
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1430
Stabilizator obrazu: tak

11. Canon RF 100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 100-500 mm
Budowa: 20 elementów w 14 grupach
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Canon RF
Kąt wiedzenia: 20?4, 14?2.45, 24?5 (poziomo, pionowo, po przekątnej)
Odległość min.: 0.90
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.5-7.1
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 36 - 105 mm
Maks. powiększenie: x0.33
Regulacja ostrości: tak
Ilość listków przesłony: 100-500mmZ konwerterem 1.4x:420?700mmZ konwerterem 2.0x:600?1000mm, f/4.5 przy 100mmf/5.6 przy 400mmf/7.1przy 500mmZ konwerterem 1.4x:f/8?f/10Z konwerterem 2.0x:f/11?f/14, f/32 przy 100mmf/54 przy 500mm, Canon RF, Pełna klatka, 24° dla 100mm5°dla 500
Wielkość: 93.8 × 207.6
Kolor obudowy: biały
Masa: 1530g
Stabilizator obrazu: tak

12. Sigma S 60-600mm f/4.5-6.3 DG OS HSM S ...

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 60-600 mm
Budowa: 25 / 19
Filtr o średnicy: 105 mm
System mocowania: Sony E
Kąt wiedzenia: 39,6 - 4,1 stopnia
Odległość min.: 60-260 cm
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.5-6.3 - 22-32
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.25
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 120,4×268,9 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 2700 g
Stabilizator obrazu: tak

13. Tamron 150-500mm F/5-6.7 Di III VC VXD ...

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 150-500 mm
Budowa: 25 elementów w 16 grupach
Filtr o średnicy: 82 mm
System mocowania: Sony E
Kąt wiedzenia: 16.25 - 4.57
Odległość min.: 0,6 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 5.0-6.7 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 225 - 750
Maks. powiększenie: x0.32
Regulacja ostrości: AF
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: 93 × 209.6
Kolor obudowy: biały
Masa: 1725 g
Stabilizator obrazu: tak

14. Canon RF 24-105mm f/4L IS USM

Typ: standardowy
Zakres ogniskowej: 24-105 mm
Budowa: 18 / 14
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Canon RF
Kąt wiedzenia: 84 - 23.2
Odległość min.: 0,45 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0 - 33
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 225 - 750
Maks. powiększenie: x0.24
Regulacja ostrości: AF
Ilość listków przesłony: 10
Wielkość: 83.5 × 107.3 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 700 g
Stabilizator obrazu: tak

15. Nikon Nikkor Z 85mm f/1.2 S

Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 85 mm
Budowa: 15 soczewek w 10 grupach (w tym 1 soczewka ED, 2 soczewki asferyczne i soczewki z powłoką nanokrystaliczną)
Filtr o średnicy: 82 mm
System mocowania: Nikon Z
Kąt wiedzenia: Format FX: 28° 30? Format DX: 18° 50?
Odległość min.: 85 cm
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 1.2
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: 0.08x - 0.15x
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: Około 102,5 mm × 141,5 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: Około 1160 g
Stabilizator obrazu: tak

16. Canon RF 200-800mm f/6,3-9 IS STM

Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 200-800 mm
Budowa: 20 elementów w 14 grupach
Filtr o średnicy: 95 mm
System mocowania: Canon RF
Kąt wiedzenia: 20?4, 14?2.45, 24?5 (poziomo, pionowo, po przekątnej)
Odległość min.: 0,8 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 6.3-9 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.33
Ilość listków przesłony: 100-500mmZ konwerterem 1.4x:420?700mmZ konwerterem 2.0x:600?1000mm, f/4.5 przy 100mmf/5.6 przy 400mmf/7.1przy 500mmZ konwerterem 1.4x:f/8?f/10Z konwerterem 2.0x:f/11?f/14, f/32 przy 100mmf/54 przy 500mm, Canon RF, Pełna klatka, 24° dla 100mm5°dla 500
Wielkość: 144,8 × 380,3 mm
Kolor obudowy: biały
Masa: 3310g
Stabilizator obrazu: tak

17. Sigma 18-50mm F2.8 DC DN Contemporary ...

Typ: uniwersalny zoom
Zakres ogniskowej: 18-50 mm
Budowa: 13 / 10
Filtr o średnicy: 55 mm
System mocowania: Sony E
Kąt wiedzenia: (APS-C): 76-5 ? 31.7 stopnia
Odległość min.: 12 cm
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8 - 22
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 225 - 750
Maks. powiększenie: x0.24
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: 65.4mm × 74.5mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 290g
Stabilizator obrazu: brak

18. Sigma 500mm f/4 DG OS HSM Sports Canon

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 500 mm
Budowa: 15 soczewek w 10 grupach (w tym 1 soczewka ED, 2 soczewki asferyczne i soczewki z powłoką nanokrystaliczną)
Filtr o średnicy: 46 mm
System mocowania: Canon EF
Kąt wiedzenia: Format FX: 28° 30? Format DX: 18° 50?
Odległość min.: 3.5
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0-32
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: 0.08x - 0.15x
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: 144,8 × 380,3 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 3310g
Stabilizator obrazu: tak

19. Canon EF 24-105mm f/4 L IS II USM (138 ...

Typ: standardowy
Zakres ogniskowej: 24-105 mm
Budowa: 17 / 13
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Canon EF
Kąt wiedzenia: 74-19
Odległość min.: 0.45 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0-22
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.29
Ilość listków przesłony: 10
Wielkość: 83.5 × 118
Kolor obudowy: czarny
Masa: 795g
Stabilizator obrazu: tak

20. Sigma S 70-200/2.8 DG DN OS (Sony E)

Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 70-200 mm
Budowa: 15 grup, 20 elementów (6 elementów FLD, 2 elementy SLD i 3 elementy asferyczne)
Filtr o średnicy: 77 mm
System mocowania: Sony E
Kąt wiedzenia: 34.3° - 12.3°
Odległość min.: 0,7 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 270 - 900
Maks. powiększenie: x0.29
Ilość listków przesłony: 10
Wielkość: 205 × 90,6 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1345
Stabilizator obrazu: tak

21. TTArtisan 100mm f/2.8 Soap Bubble Boke ...

Typ: Teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 100 mm
Budowa: 3 / 3
Filtr o średnicy: 49 mm
System mocowania: M42
Kąt wiedzenia: 39,6 - 4,1 stopnia
Odległość min.: 60-260 cm
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8-22
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: x0.23
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 120,4×268,9 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 307 g
Stabilizator obrazu: tak

22. Nikon AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR

Typ: uniwersalny zoom
Zakres ogniskowej: 24-70 mm
Budowa: 20 / 16
Filtr o średnicy: 82 mm
System mocowania: Nikon
Kąt wiedzenia: 84-34°
Odległość min.: 0,38m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 225 - 750
Maks. powiększenie: 0.28x
Regulacja ostrości: AF
Ilość listków przesłony: 9 (okrągły otwór przysłony)Elektromagnetyczny mechanizm przysłony
Wielkość: 88×154,5mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 1070g
Stabilizator obrazu: tak

23. Nikon NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 135 mm
Budowa: 23 elementy w 18 grupach
Filtr o średnicy: 82 mm
System mocowania: Sony
Kąt wiedzenia: 34°-12°30 (pełna klatka 35 mm)23°-8° (APS-C)
Odległość min.: 0,96
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 1.8 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 105 - 300 mm
Maks. powiększenie: 0,25 (1:4)
Ilość listków przesłony: 11 listkówPrzysłona kołowa
Wielkość: 88 × 200 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 995 g
Stabilizator obrazu: tak

24. Canon 600mm f/4.0L EF IS II USM (5125B ...

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 600 mm
Budowa: 16 / 12
Filtr o średnicy: 52 mm
System mocowania: Canon EF
Kąt wiedzenia: 3°30, 2°20, 4°10 (poziomo, pionowo, po przekątnej)
Odległość min.: 0,045
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0 - 32
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: 0.15x
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 168×448 mm
Kolor obudowy: biało-czarny
Masa: 3920g
Stabilizator obrazu: tak

25. Nikon Nikkor Z 400mm f/2.8 TC VR S (JM ...

Typ: standardowy
Zakres ogniskowej: 18-55 mm
Budowa: 14 / 10
Filtr o średnicy: 58 mm
System mocowania: Fuji X
Kąt wiedzenia: 79,1°-28,4°
Odległość min.: 0,3 m
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8-4.0
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: 0.08x - 0.15x
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: 65 mm × 70,4 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 310g
Stabilizator obrazu: tak

26. Sigma 18-50mm F2.8 DC DN Contemporary ...

Typ: uniwersalny zoom
Zakres ogniskowej: 18-50 mm
Budowa: 13 / 10
Filtr o średnicy: 55 mm
System mocowania: Canon EF
Kąt wiedzenia: 84-34°
Odległość min.: 12 cm
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8 - 22
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 225 - 750
Maks. powiększenie: 0.15x
Ilość listków przesłony: 7
Wielkość: 65.4mm × 74.5mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 290g
Stabilizator obrazu: tak

27. Canon EF-S 18-135 f/3.5-5.6 IS

Typ: standardowy
Zakres ogniskowej: 18-135 mm
Budowa: 16 / 12
Filtr o średnicy: 67 mm
System mocowania: Canon EF-S
Kąt wiedzenia: 30 - 6° 20
Odległość min.: 0.45
Kompatybilność: APS
Przysłona: 3.5-5.6 - 22-38
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 150 - 600
Maks. powiększenie: x0.24
Ilość listków przesłony: 9
Wielkość: 75.4×101 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 455g
Stabilizator obrazu: tak

28. 7Artisans 7Artisans 35mm F/1.4 Sony E- ...

Typ: standardowy
Zakres ogniskowej: 35 mm
Budowa: 16 / 12
Filtr o średnicy: 67 mm
System mocowania: Canon EF-S
Kąt wiedzenia: 30 - 6° 20
Odległość min.: 0.45
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 1.4 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 225 - 750
Maks. powiększenie: x0.24
Ilość listków przesłony: 10
Wielkość: 75.4×101 mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 455g
Stabilizator obrazu: tak

29. Nikon Nikkor Z 24-70mm f/2.8 S

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 24-70 mm
Budowa: 25 elementów w 15 grupach (4x soczewki FLD, 2x SLD
Filtr o średnicy: 82 mm
System mocowania: Nikon Z
Kąt wiedzenia: 16.4 - 4.1°
Odległość min.: 58cm (szeroki kąt) ? 280cm (tele)
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 2.8
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 85 mm
Maks. powiększenie: x0.23
Ilość listków przesłony: 9 (przysłona kołowa)
Wielkość: 109.4mm × 263.6mm
Kolor obudowy: czarny
Masa: 805 g
Stabilizator obrazu: tak

30. Canon RF 70-200mm F4L IS USM

Typ: teleobiektyw
Zakres ogniskowej: 70-200 mm
Budowa: 16 elementów w 11 grupach (Powłoka Air Sphere Coating, 4 soczewki UD)
Filtr o średnicy: 77
System mocowania: Canon RF
Kąt wiedzenia: 29?10, 19.30?7, 34?12 (poziomo, pionowo, po przekątnej)
Odległość min.: 60
Kompatybilność: Pełna klatka
Przysłona: 4.0 -
Ekwiwalent ogniskowej (35 mm): 36 - 105 mm
Maks. powiększenie: x0.33
Ilość listków przesłony: 100-500mmZ konwerterem 1.4x:420?700mmZ konwerterem 2.0x:600?1000mm, f/4.5 przy 100mmf/5.6 przy 400mmf/7.1przy 500mmZ konwerterem 1.4x:f/8?f/10Z konwerterem 2.0x:f/11?f/14, f/32 przy 100mmf/54 przy 500mm, Canon RF, Pełna klatka, 24° dla 100mm5°dla 500
Wielkość: 83.5 × 119.3
Kolor obudowy: biały
Masa: 695 g
Stabilizator obrazu: tak

Ranking popularności producentów urządzeń

Zestawienie tabelaryczne producentów w TOP 30
PozycjaProducentIlość urządzeńUdział procentowy
1.Canon1033.3%
2.Nikon930%
3.Sigma620%
4.Tamron26.7%
5.TTArtisan13.3%
6.7Artisans13.3%
7.13.3%

*Uwaga: powyższe zestawienia tworzone są w oparciu o popularność produktów w porównywarkach cen (większa popularność, wyższa pozycja).

Porady przed zakupem (znacznie parametrów)

Opinie o produktach

0[0]
#Celestyna 5 miesięcy temu
Bardzo interesuję się fotografią. Chciałam sobie kupić Nikona D5200. Zastanawiam się jednak czy lepiej kupić dwa obiektywy (standardowy i teleobiektyw), czy może jeden ale z szerokim zakresem ogniskowej. Chodzi o to, że chciałam fotografować dalekie obiekty, jak również robić portrety. Dwa dedykowane obiektywy to dużo wyższa cena niż jeden ze zmienną ogniskową, ale czy taki się sprawdzi w moim przypadku?
Odpowiedz
+6[6]
#Magnes 11 lat temu
Myślałem, że dysponuję dobrej klasy lustrzanką, a tu widzę, że najdroższy obiektyw jest prawie trzykrotnie droższy niż mój cały korpus, a pewnie to i tak nie szczyt możliwości jeżeli chodzi o cenę
Odpowiedz
+1[1]
#Ramirez 1 rok temu
@Magnes Nie ma sensu patrzeć na to w ten sposób. Obiektyw z górnej półki wymaga korpusu z górnej półki. W przeciwnym razie co z tego, że obiektyw będzie wysokiej klasy jak matryca wszystko popsuje np. przez swoje szumy … Po prostu należy kupować zarówno obiektyw, jak i korpus z tego samego segmentu.
Odpowiedz

Dodaj opinię do rankingu


Informujemy, iż wprowadzone przez Ciebie dane osobowe w powyższym formularzu komentarza będą wykorzystywane tylko w celu publikacji Twojej wypowiedzi na niniejszej stronie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pokaż tylko...